Naša zgodba

Kako je nastala blagovna znamka Giovani®

 

Naša blagovna znamka in izdelki so nastali po temeljiti raziskavi trga in proizvodnih možnosti. Celotnemu procesu smo namenili veliko časa, da vam lahko ponudimo izdelke najvišje kakovosti. Naš koncept se je rodil kot odgovor na vprašanje, kako doseči, da oblačila dišijo tudi brez uporabe klasičnega parfuma. Cilj je bil, da perilo po pranju ni le čisto, ampak tudi dolgotrajno odišavljeno. Običajna mehčala pustijo vonj le za kratek čas ali pa ga sploh ni – s tem izgubijo svoj namen. Naši parfumi za pranje pa ostanejo zaznavni še dolgo po pranju.

Dovolite, da z vami delimo pot, ki smo jo prehodili, da smo ustvarili ne le te prestižne parfume za pranje, temveč tudi druge izjemne izdelke, ki so se jim postopoma pridružili.

lina
DEC 2022
kvapka
JAN 2023
kvapka
APR/MAJ 2023
kvapka
JUN/JUL 2023
kvapka
AUG/SEP 2023
kvapka
NOV/DEC 2023
kvapka
DEC 2023/JAN 2024
kvapka
APR 2024
kvapka
MAJ/OKT 2024
kvapka
NOV 2024
kvapka
NOV/DEC 2024
kvapka
APR 2025
kvapka
MAJ 2025
kvapka
MAJ 2025
kvapka
JUN/JUL 2025
kvapka
smile kvapka

 

ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
DEC 2022

PRVI KORAKI BLAGOVNE ZNAMKE

Na Miklavžev dan 2022 smo uradno začeli prodajo v naših prvih dveh spletnih trgovinah za Slovaško in Češko. Ustvarili smo vrhunsko spletno stran, ki je še danes navdih številnim spletnim trgovinam.

Pred tem je več kot leto dni potekalo testiranje dišav. Preizkusili smo več kot 30 italijanskih znamk parfumov za pranje in vse razpoložljive lokalne znamke. Naš cilj je bil ustvariti parfume, ki bodo brez dvoma najbolj intenzivni in najtrajnejši na trgu.

Med 148 predlogi smo izbrali končni logotip Giovani®, etiketa pa je nastala iz 133 različnih vizualnih konceptov. Začeli smo prve kampanje, prišla so prva naročila in z velikim pričakovanjem smo spremljali odzive kupcev. Tako se je začela pisati naša zgodba.

PRVI KORAKI BLAGOVNE ZNAMKE
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
JAN 2023

RAKETNI ZAČETEK IN PREVZEMNO MESTO

Že januarja smo zaznali izjemno veliko zanimanje za naše izdelke. Vonj, kakovost in dizajn so stranke takoj prepričali. Prva serija parfumov za pranje se je razprodala z osupljivo hitrostjo. Odzivi so presegli pričakovanja in potrdili, da stopamo v pravo smer. Hkrati smo odprli prevzemno mesto v Košicah, kjer so lahko kupci naročeno blago prevzeli tudi osebno. Ta kombinacija prilagodljivosti in kakovosti nam je že na začetku leta zagotovila močan izhodiščni položaj.

RAKETNI ZAČETEK IN PREVZEMNO MESTO
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
APR/MAJ 2023

EKSPANZIJA IN VAL POZITIVNIH OCEN

Aprila smo v celoti zagnali prodajo na Madžarskem in odprli našo naslednjo spletno trgovino. Blagovna znamka Giovani® je hitro osvojila naklonjenost kupcev tudi čez mejo. Odzivi so bili izjemno pozitivni – družbena omrežja in preverjene spletne platforme so preplavile tisoče navdušenih ocen. Naša filozofija kakovosti, skrb za detajle in vrhunska uporabniška izkušnja so se obrestovali. Postali smo spoštovana znamka in navdih celo za številne tekmece.

EKSPANZIJA IN VAL POZITIVNIH OCEN
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
JUN/JUL 2023

LIMITIRANE EDICIJE IN LUKSUZNA PRENOVA

Poletni meseci leta 2023 so bili zaznamovani z novostmi. Dodali smo dve ekskluzivni omejeni izdaji parfumov za pranje. Zeleno, sladko-svežo METALLIC GREEN in rdečo RED CASHMERE, ki je navdihnjena s priznanim ženskih parfumom. Obe dišavi so kupci takoj vzljubili in bili razprodani rekordno hitro. Hkrati smo nadgradili dizajn etiket – dodali smo zlate kovinske vzorce, 3D elemente in žametno površino. Rezultat je še izrazitejši luksuzen videz, ki popolnoma odraža značaj blagovne znamke Giovani®.

LIMITIRANE EDICIJE IN LUKSUZNA PRENOVA
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
AUG/SEP 2023

ZAŠČITENA BLAGOVNA ZNAMKA IN VSTOP NA ROMUNSKI TRG

Blagovna znamka Giovani® postaja pomemben igralec na trgu, zato smo jo uradno registrirali kot zaščiteno znamko. Ta korak varuje naše edinstvene ideje in izdelke pred posnemanjem. Giovani® je izvirnik – ustvarjen od začetka z osredotočenostjo na kakovost, razkošje in lastno identiteto. Septembra smo se hkrati razširili v Romunijo, kjer smo zagnali novo spletno trgovino in odprli trg z milijoni potencialnih kupcev. Naša znamka tako raste ne le po vrednosti, temveč tudi geografsko.

ZAŠČITENA BLAGOVNA ZNAMKA IN VSTOP NA ROMUNSKI TRG
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
NOV/DEC 2023

NOVI PROSTORI, SVEČE IN OTVORITEV PRVE TRGOVINE

Ob koncu leta 2023 smo se soočili z izzivi izjemne rasti. Preselili smo se v nove prostore, petkrat večje od prvotnih, a so se hitro zapolnili. Že po nekaj tednih smo začeli uporabljati tudi zunanja skladišča. Ob tem smo predstavili parfumirane sveče Giovani® z enakimi priljubljenimi dišavami kot naši parfumi za pranje. Zahvaljujoč naravnemu palmovemu vosku in vrhunskemu dizajnu so takoj našle mesto v številnih domovih. In natanko leto po nastanku blagovne znamke smo v Košicah odprli tudi svojo prvo fizično trgovino – razkošen showroom v samem srcu mesta.

NOVI PROSTORI, SVEČE IN OTVORITEV PRVE TRGOVINE
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
DEC 2023/JAN 2024

PRVA OBLETNICA IN NOV NARAVNI IZDELEK

Po letu dni na trgu je jasno, da je Giovani® najhitreje rastoča blagovna znamka parfumov za pranje v regiji. Dosegli smo uspeh, kakršnega v tem segmentu v prvem letu še ni bilo. V leto 2024 smo vstopili z novo energijo in razširili ponudbo z ekološkimi kroglicami za sušilni stroj. Ročno so izdelane v Evropi iz 100 % naravne volne in zasnovane tako, da prihranijo čas, energijo in naravo. Tudi s tem izdelkom potrjujemo svojo usmerjenost v trajnost, odgovoren pristop k proizvodnji in ljubezen do detajlov.

PRVA OBLETNICA IN NOV NARAVNI IZDELEK
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
APR 2024

DVOJNA EKSPANZIJA IN TEŽKO PRIČAKOVANA NOVOST

Aprila smo dosegli dva pomembna mejnika. Odprli smo spletne trgovine v Nemčiji in Avstriji, s čimer so naši izdelki postali dostopni dodatnim 93 milijonom prebivalcev. Ta trga predstavljata ključen korak v mednarodni rasti blagovne znamke Giovani®. Obenem smo predstavili dolgo pričakovano dišavo FRANCIS SIGNATURE, navdihnjeno z ikoničnim parfumom. Razvoj te edinstvene dišave smo napovedali že jeseni prejšnjega leta, njena uvedba pa je naletela na izjemno zanimanje kupcev.

DVOJNA EKSPANZIJA IN TEŽKO PRIČAKOVANA NOVOST
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
MAJ/OKT 2024

NOVE DIŠAVE IN VSTOP NA STRATEŠKE TRGE

Spomladi smo predstavili dve novi dišavi parfumov za pranje – FRESH COTTON, ki spominja na sveže oprano perilo, in edinstven sladek parfum ITALIANO, ki so ga kupci takoj vzljubili. V naslednjih mesecih smo se razširili na dva ključna trga – Italijo, zibelko dišav, in Poljsko, eno največjih gospodarstev Srednje Evrope. Vstop na ta trga je prinesel nove izzive in pričakovanja, ki smo jih uspešno premagali. Skupno število naših zadovoljnih kupcev na vseh trgih je preseglo 750.000.

NOVE DIŠAVE IN VSTOP NA STRATEŠKE TRGE
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
NOV 2024

EKOLOŠKA NOVOST IN ŠIRITEV NA BALKAN

Le mesec po predstavitvi več novih dišav smo ponudbo razširili z ekološko alternativo – pralnimi lističi. Gre za sodobno, lahko in kompaktno rešitev, ki prihrani prostor v gospodinjstvu in obenem varuje planet. V istem obdobju smo nadaljevali z ekspanzijo. Marca smo vstopili na Hrvaško, mesec kasneje pa še v Slovenijo. Zahvaljujoč preteklim izkušnjam je bil začetek tekoč in uspešen. Blagovna znamka Giovani® tako nadaljuje uresničevanje vizije postati vodilna na področju dišav za dom v vsej Evropi.

EKOLOŠKA NOVOST IN ŠIRITEV NA BALKAN
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
NOV/DEC 2024

RAZŠIRITEV KOLEKCIJE IN BOŽIČNA LIMITIRANA EDICIJA

Konec leta je minil v znamenju dišav. Ponudbo smo obogatili s tremi novimi parfumi za pranje – LEMON BOUNTY s svežimi citrusi in kremastim pridihom, SPICY KISS z orientalskimi začimbnimi toni ter MYSTIC MAN, našo prvo moško dišavo. Poleg tega smo kupce razveselili z božično edicijo CHRISTMAS PIE, ki je bila na voljo kot parfum za pranje in kot dišeča sveča. Kombinacija jabolka, cimeta in klinčkov je v domove prinesla praznično vzdušje, ta posebna izdaja pa je postala priljubljeno darilo. Število razpoložljivih dišav se je povzpelo na 17.

RAZŠIRITEV KOLEKCIJE IN BOŽIČNA LIMITIRANA EDICIJA
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
APR 2025

VSTOP NA ALLEGRO IN PRIZNANJE STRANK

April nam je prinesel dve veliki novici. Naši izdelki so zdaj na voljo na največji poljski spletni tržnici Allegro.pl, ki jo mesečno obišče več kot 22 milijonov uporabnikov. S tem korakom smo se še bolj približali poljskim kupcem in okrepili svoj položaj na dinamičnem trgu e-trgovine.

Hkrati smo prejeli številne izjemno pozitivne ocene, ki potrjujejo zaupanje kupcev po različnih državah. To zaupanje nas motivira, da vztrajamo in nadaljujemo v tem, kar znamo najbolje – prinašati lepoto dišav in kakovost v vsakdanje življenje.

VSTOP NA ALLEGRO IN PRIZNANJE STRANK
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
MAJ 2025

DOLGO PRIČAKOVANI PRALNI GELI

Na željo kupcev smo ponudbo dopolnili z novim izdelkom, ki se popolno ujema z našimi prepoznavnimi parfumi za pranje. Pralni geli Giovani® združujejo visoko učinkovitost z ekološkim pristopom. Zaradi koncentrirane formule učinkovito odstranjujejo madeže že pri nizkih temperaturah, hkrati pa ščitijo barve in strukturo tkanin. Njihova nežna dišava je ustvarjena tako, da harmonično dopolnjuje naše parfume za pranje, s čimer okrepi in podaljša njihovo obstojnost. Na voljo sta dva različna tipa: FRESH z nežnim pridihom evkaliptusa in citrusov ter SWEET z rahlo cvetlično aromo.

DOLGO PRIČAKOVANI PRALNI GELI
ciara ciara
 
ciara ciara ciara
kvapka
MAJ 2025

VSTOP V NOVO KATEGORIJO IZDELKOV PARFUMI GIOVANI®

Iz dišav, ki jih že poznate in imate radi, smo ustvarili telesne parfume za še bolj oseben doživetje. Po letih razvoja in na željo naših kupcev prihajamo z največjo novostjo v zgodovini blagovne znamke Giovani®. Naši parfumi so nastali kot naravno nadaljevanje ikoničnih parfumov za pranje. Ohranjajo njihov edinstven značaj in ga dvigujejo na višjo raven – neposredno na vašo kožo. Z visoko koncentracijo 20–30 % sodijo parfumi Giovani® med t. i. extrait de parfum, zato so izjemno obstojni in zapeljivi.

VSTOP V NOVO KATEGORIJO IZDELKOV PARFUMI GIOVANI
ciara ciara
 
ciara ciara kvapkakvapka
JUN/JUL 2025

ŠIRITEV V BOLGARIJO IN GRČIJO

Po uspešnih širitvah v preteklih mesecih smo se poleti 2025 podali na še dva trga – v Bolgarijo in Grčijo. Naši izdelki, od parfumov za pranje do sveč in druge kolekcije, so tako dostopni tudi kupcem, ki iščejo kakovost, dizajn in edinstvene dišave na jugovzhodu Evrope. Grčija predstavlja za blagovno znamko Giovani® še en pomemben korak na poti k utrditvi močne pozicije na celotnem evropskem trgu. Naše dišave vedno najdejo svojo pot, ne glede na jezik ali meje.

ŠIRITEV V BOLGARIJO IN GRČIJO

 

 

 

 

Kupi parfum za perilo Giovani

Zgodbo naše blagovne znamke si lahko jasno ogledate na zgornji časovni osi. Podrobneje pa bomo opisali tudi naše popolne začetke. Pralna olja, ki vsebujejo dišavne esence, izvirajo iz Italije, od tod tudi ime naše blagovne znamke, poimenovano po italijanski besedi Giovani®.

Pri razvoju in pripravi izdelka in blagovne znamke smo bili zelo skrbni. Tako pri kakovosti samega izdelka kot pri logotipu, ki ga je oblikovala celotna ekipa grafičnih oblikovalcev. Prve različice našega logotipa so bile različne različice velike črke G. Sčasoma se je porodila zamisel, da bi v logotip vključili obris kapljice, ki bi simbolizirala, da so naša parfumska olja za pranje perila pravzaprav tekočina. Logotip Giovani® izraža razkošje in kakovost naših izdelkov. Parfumi za perilo Giovani® so razviti v Evropski uniji, kar zagotavlja njihovo prefinjenost na najvišji možni ravni kakovosti. Najboljše dišavne esence in sestavine na trgu smo pridobili v rojstnem kraju vseh parfumov za perilo, v Italiji.

 

Razvoj linije izdelkov Giovani®

 

Toda vrnimo se na začetek naše poti. Potem ko smo se zelo skrbno odločili, kdo bo za nas razvil te izdelke, smo se lotili dejanskega testiranja dišav. Ta postopek izbire pravih koncentriranih dišavnih esenc in sestavin nam je vzel več kot devet mesecev, samo da smo izbrali najbolj idealne dišave za vas.

Preden smo začeli razvijati svoje parfume za perilo, smo najprej preizkusili obstoječe blagovne znamke. Prvi načrt je bil, da bi v svojo ponudbo vključili nekatere od obstoječih blagovnih znamk. Zato smo se osredotočili na testiranje čim več parfumov za perilo iz Italije. Ti izdelki so bili ustvarjeni prav tam. Na italijanskem trgu je več kot 40 različnih blagovnih znamk parfumov za perilo. Zato smo se obrnili na praktično vse proizvajalce in trgovce na drobno. Testirali smo približno 30 italijanskih blagovnih znamk. Pri tem testiranju smo postopoma ugotovili, da italijanski parfumi za perilo nimajo želene intenzivnosti vonja ali želene obstojnosti vonja. Niti ena blagovna znamka ni izpolnila naših pričakovanj, na katera smo upali na podlagi ocen nekaterih slovaških kupcev. Italijanski parfumi za perilo so bili daleč od običajnih mehčalcev tkanin. Nekateri so bili nekoliko bolj dišeči, vendar nikoli niso bili povsem pravi.

Po tem temeljitem testiranju obstoječih italijanskih blagovnih znamk smo se odločili, da ustvarimo svoj izdelek in ustanovimo svojo blagovno znamko. Sledili so dolgi meseci priprav in razvoja v sodelovanju s parfumerji in specializiranimi proizvajalci. Naše dišave je zasnovala in ustvarila ekipa strokovnjakov za parfume. Mešanje parfumov je zapletena alkimija, zato smo veseli, da smo imeli med procesom razvoja na voljo ekipo takšnih strokovnjakov.

Izdelki Giovani® so zelo koncentrirani in vsebujejo parfumske esence, ki bodo odlično odišavile vaše perilo in dom. Ne skrbimo le za sam vonj, temveč tudi za njegovo kakovost, obstojnost in neškodljivost za kožo. Pri izbiri dišav smo se osredotočili tudi na to, da naša blagovna znamka vsebuje različne uporabljene dišave, med katerimi boste našli sladke, sveže ali ostre vonje. Med izdelke Giovani® smo med drugim vključili tiste, ki so jih navdihnile svetovne blagovne znamke, kot sta Dolce Gabanna ali Yves Saint Laurent. Ker so nekateri parfumi stalnice na svetovnem trgu, je bilo za nas nujno, da parfumi s pralnim oljem nosijo enake tone teh dišav, kar bo zagotovo cenil vsak naš kupec.

Končne izdelke smo razdelili po vonjih v embalaže različnih barv. Te so tesno povezane z imenom in vonjem v enem. Vsaka barva in ime predstavljata vonj zadevnega olja. Na voljo imamo 6 osnovnih vonjev za perilo. Naše posebnosti pa so omejene izdaje, ki so močnejše v določenih sestavinah in koncentraciji. To pa ne pomeni, da so naši drugi parfumi nekako bistveno šibkejši. Omejene izdaje so specifične v tem, da je njihova koncentracija nekoliko močnejša, zato morate uporabiti le manjšo količino. Njihovo število je omejeno in se po razprodaji ne bodo več pojavili. Večinoma so oblikovane v skladu z dragimi svetovnimi parfumi. Omejene izdaje se bodo redno spreminjale, na primer glede na sezono ali želene dišave, glede na trende v svetu parfumov, ki bodo vodilo naši ekipi izkušenih strokovnjakov pri ustvarjanju vsake nove omejene izdaje dišave Giovani®.

 

Pri ustvarjanju naše blagovne znamke in pralnih olj smo dali poseben poudarek temu, da so ti izdelki kakovostni, dolgotrajni po vonju in intenzivnosti, neškodljivi in nenazadnje edinstveni. Želeli smo, da bi našim strankam in njihovim oblačilom ali drugemu perilu na trg ponudili najbolj kakovosten in nepozaben izdelek, kar nam je na koncu tudi uspelo.

 

Kakovostna in luksuzna olja za perilo Giovani