Naša zgodba
Kako se je rodila blagovna znamka Giovani®
Naša blagovna znamka in izdelki so šli skozi dolg proces nastajanja, ki smo se ga lotili šele po temeljiti raziskavi trga in proizvodnih ponudb, da bi vam ponudili izdelke najboljše kakovosti. Poskušali smo razviti izdelek, ki bi zagotavljal vonj oblačil tudi brez uporabe klasičnega parfuma za telo. Po običajnih mehčalcih za perilo perilo diši le nekaj časa, če sploh diši. Zato izgubijo svoj pomen. Naše parfume za perilo boste vonjali še dolgo po pranju in celo po uporabi sušilnega stroja.
Naj vas popeljemo skozi pot, ki smo jo morali prehoditi, da smo za vas razvili to razkošnno parfumsko olje za perilo.





























RAZVOJ IZDELKA
Pred rojstvom naše blagovne znamke Giovani® je potekal dolgotrajen razvoj končnih izdelkov. Na začetku smo najprej preizkusili različne obstoječe blagovne znamke parfumov za perilo in raziskali možnosti distribucije ali proizvodnje ter se pogajali z dobavitelji dišavnih esenc.
Preizkusili smo več kot 30 parfumov za perilo italijanskih znamk in vseh slovaških ali čeških znamk. Cilj je bil jasen. Razviti parfume za perilo, ki bodo nedvomno najbolj intenzivni in dolgotrajni na trgu.






ROJSTVO KONČNIH DIŠAV IN IZDELKOV
Po dolgotrajnem razvoju in testiranju se je končno rodil osnovni portfelj šestih dišav Giovani® in ena zlata omejena izdaja.
Dišave, ki jih bomo tako imeli. Temu je sledilo oblikovanje celotne identitete blagovne znamke in njenih vizualnih podob skupaj z e-trgovinami v prvih državah.






OBLIKOVANJE LOGOTIPA IN OZNAK
Znamko smo poimenovali Giovani® in se lotili oblikovanja njene luksuzne vizualne identitete. Pri oblikovanju logotipa in etiket smo na daljavo sodelovali z več deset grafičnimi oblikovalci.
Vsak od njih je prispeval več zasnov, vendar je lahko le ena postala zmagovalna. Logotip smo izbrali med natanko 148 grafičnimi predlogami, osnovno oznako za parfum za perilo pa med 133 prispelimi predlogi.






LANSIRANJE IN PRVA ZALOGA
Na dan svetega Miklavža leta 2022 smo začeli s prodajo v prvih dveh e-trgovinah za državi Slovaško in Češko.
Pri razvoju spletnih strani smo v celoti izkoristili svoje izkušnje in znanje ter ustvarili spletno stran, ki bi nam jo lahko in še vedno lahko zavidajo številni konkurenti, ki so bili tam že leta pred nami.
Izvajamo oglaševalske kampanje, sprejemamo prva naročila in čakamo, kakšni bodo odzivi naših strank.






UVEDBA IZDAJNEGA MESTA
Naša e-trgovina je hitro zaživela in takoj po prvem mesecu smo uvedli možnost osebnega prevzema prek izdajnega mesta na lokaciji naše e-trgovine v Košicah na Slovaškem.






HITRA RAZPRODAJA PRVE SERIJE IN USPEŠEN ZAČETEK PRODAJE
Odziv je bil fantastičen, celo izjemno dober. Vedeli smo, da smo razvili res kakovostne in raznolike dišave, zanje smo se zelo potrudili, vendar nismo pričakovali takšnega prodajnega vzpona po prvem testiranju vzorcev pri kupcih.
Stekleničke parfuma za perilo Giovani® so iz našega skladišča izginjale z raketno hitrostjo. Soočili smo se z nepričakovanimi težavami pri prodaji več naših dišav in uteži.






ŠIRITEV NA MADŽARSKO
Madžarsko e-trgovino smo imeli pripravljeno že dlje časa, vendar smo zaradi pomanjkanja zalog in hitre razprodaje popolno širitev na Madžarsko izvedli šele aprila.






NA TISOČE POZITIVNIH MNENJ
Konkurenti nas vse bolj opažajo in se od nas začenjajo veliko "učiti". Vendar smo postavili zelo visok standard in težko nas bodo dohajali :)
Smo profesionalci v tem, kar počnemo. Ne manjka nam ustvarjalnega razmišljanja, gradimo na kakovosti in ne na količini. In trudimo se izpopolniti vsako podrobnost.
Naša strategija kakovosti se je obrestovala in hitro smo postali prepoznavna blagovna znamka z več deset tisoč pozitivnimi odzivi na Facebooku ali v ocenah na več uglednih spletnih mestih s preverjenimi mnenji.






PREDSTAVITEV NOVE ZELENE OMEJENE IZDAJE
Zlati omejeni izdaji parfuma za perilo Giovani® se je pridružila še ena omejena izdaja. Za to dolgo pripravljano dišavo smo napovedali velik uspeh in Metallic Green ni razočarala. Postala je ena najbolj priljubljenih dišav iz ponudbe naše blagovne znamke.






IZBOLJŠAVE OBLIKOVANJA ETIKETE
Blagovna znamka Giovani® je že od samega začetka inovativna. Nikoli ne prenehamo izboljševati naših že tako visokih standardov kakovosti. Etiketam naših parfumov za perilo smo dodali zlate kovinske vzorce, zanimive 3D-elemente na otip in nov žametno mehak zaključek. Razkošje na prvi pogled je zdaj še bolj očitno.






PREDSTAVITEV RDEČE OMEJENE IZDAJE
Ponudbo dišav za perilo smo razširili z novo dišavo, ki jo je navdihnila ženska dišava Paco Rabanne, FAME. Ta omejena izdaja je bila zelo uspešna in prva serija je bila nepričakovano hitro razprodana. Zato smo morali mi in naše stranke več kot dva meseca čakati na naslednjo serijo parfuma za perilo Giovani RED CASHMERE.






REGISTRACIJA BLAGOVNE ZNAMKE GIOVANI®
Ker je Giovani® na trg prinesel odlično kakovost in številne nove ideje, smo nekaj mesecev po vstopu na trg blagovno znamko registrirali, da bi jo zaščitili pred kopiranjem. Postopek registracije je trajal več mesecev, 17. 8. 2023 pa je bila znamka uspešno registrirana.
Giovani® je naša lastna blagovna znamka, je naša intelektualna lastnina. Ne kupujemo obstoječih izdelkov, nismo distributer. Izdelke pod lastno blagovno znamko smo izdelali sami in to s poudarkom na najvišji možni kakovosti, tako da izdelki Giovani® predstavljajo pravo razkošje.






ŠIRITEV V ROMUNIJO
22. 9. 2023 smo že začeli s prodajo v naši romunski e-trgovini. Širimo se v še eno evropsko državo z 19 milijoni prebivalcev.






SELITEV V PETKRAT VEČJE PROSTORE
Ne hitimo in si prizadevamo. Zaradi izjemne rasti in uspeha naše blagovne znamke smo bili prisiljeni poiskati nove in večje prostore za naš sedež. Novembra 2023, po manj kot letu dni delovanja, smo se končno preselili v prostor, ki je 5-krat večji od našega sedanjega. Končno imamo več prostora za delo in shranjevanje blaga, čeprav vemo, da se še ne bomo kmalu preselili. Le dva meseca pozneje se je to potrdilo. Že januarja 2024 smo morali začeti skladiščiti naše hitroobratno in zelo iskano blago, za katerega izdelavo potrebujemo nekaj mesecev, v zunanjih skladiščih, da bi bila zagotovljena celotna logistika in da ne bi prihajalo do dolgotrajne nerazpoložljivosti in izdelkov brez zaloge.






PREDSTAVITEV NOVEGA IZDELKA - DIŠEČIH SVEČ
V ponudbo blagovne znamke smo dodali nekaj povsem drugačnega in novega. Dišeče sveče Giovani® z enakimi vonji, kot jih imajo naši parfumi za perilo. Na teh izdelkih smo delali že dlje časa. Veliko pozornosti smo namenili ne le njihovi kakovosti in dolgotrajnemu vonju sveč, temveč tudi njihovemu oblikovanju. Naše sveče odlikuje resnično oblikovalska in razkošna embalaža. Sveče Giovani® vsebujejo certificiran naravni palmov vosek iz trajnostnega palmovega nasada.






ODPRTJE PRVE TRGOVINE V MALOPRODAJI
Po natanko enem letu obstoja podjetja Giovani® na trgu smo v bližini našega sedeža v Košicah odprli prvo zidano trgovino Giovani®. Nahaja se v samem središču drugega največjega mesta na Slovaškem.
Kupcem iz Košic in okolice ni treba naročati prek e-trgovine in plačevati poštnine, temveč lahko pridejo vonjat naše dišave in jih kupijo neposredno v klasični trgovini. Razkošno in oblikovalsko usmerjeno prodajalno smo zasnovali s pomočjo arhitekta.






VREDNOTENJE PO ENEM LETU NA TRGU
Že po prvem letu obstoja podjetja Giovani® na trgu je jasno, da je Giovani® najhitreje rastoča blagovna znamka parfumov za perilo na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. V drugih državah se bo proces rasti in širitve blagovne znamke nadaljeval. Nobena druga blagovna znamka parfumov za perilo v teh državah v prvem letu obstoja ni dosegla tolikšnega uspeha in rasti kot Giovani®. Postali smo močan, spoštovan in strah vzbujajoč igralec na trgu parfumov za perilo.






NAŠ NASLEDNJI NOVI IZDELEK KROGLICE ZA SUŠENJE
V svojo ponudbo smo dodali še en izdelek. Njegovo proizvodnjo smo zagotovili v sodelovanju s slovaško ovčjo kmetijo. To so ročno izdelane kroglice za sušenje iz 100-odstotno naravne ovčje volne. Prednostna naloga je, kot je to običajno pri vseh naših izdelkih, predvsem visoka kakovost.






ŠIRITEV NA NEMŠKO IN AVSTRIJSKO TRŽIŠČE
Nadaljujemo s širitvijo in marca 2024 smo že odprli e-trgovine v Nemčiji in Avstriji. Skupno bo lahko naše dišeče izdelke Giovani® preizkusilo in uživalo tudi do 93 milijonov prebivalcev drugih evropskih držav.






PREDSTAVITEV DIŠAVE, NAVDIHNJENE Z IGRO BACCARAT
Novost, ki so jo vsi nestrpno pričakovali in o katere razvoju smo poročali že septembra 2023, smo po dolgotrajni proizvodnji končno lansirali in predstavili našim strankam. Parfum za perilo smo poimenovali Giovani® FRANCIS SIGNATURE.






DVA nova vonja za parfume za perilo
Svoje kupce smo presenetili in v ponudbo naše blagovne znamke dodali kar dve zelo zanimivi novi dišavi za parfume za perilo. Dišavi ITALIANO in FRESH COTTON bosta zagotovo med najbolj prodajanimi. Fresh Cotton je vonj sveže opranega perila, Italiano pa čudovit začinjen parfum, ki pritegne pozornost že ob prvem vonju.






ŠIRITEV V ITALIJO
Pri širitvi po Evropi smo naredili morda nepričakovan korak in preskočili države, kot sta Hrvaška in Slovenija, ter razširili domet naše blagovne znamke naravnost v zibelko pralnih parfumov. Italija je trg, nad katerim smo zelo navdušeni, in verjamemo, da bo Giovani® tu postal ena najbolj prepoznavnih in priljubljenih blagovnih znamk.

Zgodbo naše blagovne znamke si lahko jasno ogledate na zgornji časovni osi. Podrobneje pa bomo opisali tudi naše popolne začetke. Pralna olja, ki vsebujejo dišavne esence, izvirajo iz Italije, od tod tudi ime naše blagovne znamke, poimenovano po italijanski besedi Giovani®.
Pri razvoju in pripravi izdelka in blagovne znamke smo bili zelo skrbni. Tako pri kakovosti samega izdelka kot pri logotipu, ki ga je oblikovala celotna ekipa grafičnih oblikovalcev. Prve različice našega logotipa so bile različne različice velike črke G. Sčasoma se je porodila zamisel, da bi v logotip vključili obris kapljice, ki bi simbolizirala, da so naša parfumska olja za pranje perila pravzaprav tekočina. Logotip Giovani® izraža razkošje in kakovost naših izdelkov. Parfumi za perilo Giovani® so razviti v Evropski uniji, kar zagotavlja njihovo prefinjenost na najvišji možni ravni kakovosti. Najboljše dišavne esence in sestavine na trgu smo pridobili v rojstnem kraju vseh parfumov za perilo, v Italiji.
Razvoj linije izdelkov Giovani®
Toda vrnimo se na začetek naše poti. Potem ko smo se zelo skrbno odločili, kdo bo za nas razvil te izdelke, smo se lotili dejanskega testiranja dišav. Ta postopek izbire pravih koncentriranih dišavnih esenc in sestavin nam je vzel več kot devet mesecev, samo da smo izbrali najbolj idealne dišave za vas.
Preden smo začeli razvijati svoje parfume za perilo, smo najprej preizkusili obstoječe blagovne znamke. Prvi načrt je bil, da bi v svojo ponudbo vključili nekatere od obstoječih blagovnih znamk. Zato smo se osredotočili na testiranje čim več parfumov za perilo iz Italije. Ti izdelki so bili ustvarjeni prav tam. Na italijanskem trgu je več kot 40 različnih blagovnih znamk parfumov za perilo. Zato smo se obrnili na praktično vse proizvajalce in trgovce na drobno. Testirali smo približno 30 italijanskih blagovnih znamk. Pri tem testiranju smo postopoma ugotovili, da italijanski parfumi za perilo nimajo želene intenzivnosti vonja ali želene obstojnosti vonja. Niti ena blagovna znamka ni izpolnila naših pričakovanj, na katera smo upali na podlagi ocen nekaterih slovaških kupcev. Italijanski parfumi za perilo so bili daleč od običajnih mehčalcev tkanin. Nekateri so bili nekoliko bolj dišeči, vendar nikoli niso bili povsem pravi.
Po tem temeljitem testiranju obstoječih italijanskih blagovnih znamk smo se odločili, da ustvarimo svoj izdelek in ustanovimo svojo blagovno znamko. Sledili so dolgi meseci priprav in razvoja v sodelovanju s parfumerji in specializiranimi proizvajalci. Naše dišave je zasnovala in ustvarila ekipa strokovnjakov za parfume. Mešanje parfumov je zapletena alkimija, zato smo veseli, da smo imeli med procesom razvoja na voljo ekipo takšnih strokovnjakov.
Izdelki Giovani® so zelo koncentrirani in vsebujejo parfumske esence, ki bodo odlično odišavile vaše perilo in dom. Ne skrbimo le za sam vonj, temveč tudi za njegovo kakovost, obstojnost in neškodljivost za kožo. Pri izbiri dišav smo se osredotočili tudi na to, da naša blagovna znamka vsebuje različne uporabljene dišave, med katerimi boste našli sladke, sveže ali ostre vonje. Med izdelke Giovani® smo med drugim vključili tiste, ki so jih navdihnile svetovne blagovne znamke, kot sta Dolce Gabanna ali Yves Saint Laurent. Ker so nekateri parfumi stalnice na svetovnem trgu, je bilo za nas nujno, da parfumi s pralnim oljem nosijo enake tone teh dišav, kar bo zagotovo cenil vsak naš kupec.
Končne izdelke smo razdelili po vonjih v embalaže različnih barv. Te so tesno povezane z imenom in vonjem v enem. Vsaka barva in ime predstavljata vonj zadevnega olja. Na voljo imamo 6 osnovnih vonjev za perilo. Naše posebnosti pa so omejene izdaje, ki so močnejše v določenih sestavinah in koncentraciji. To pa ne pomeni, da so naši drugi parfumi nekako bistveno šibkejši. Omejene izdaje so specifične v tem, da je njihova koncentracija nekoliko močnejša, zato morate uporabiti le manjšo količino. Njihovo število je omejeno in se po razprodaji ne bodo več pojavili. Večinoma so oblikovane v skladu z dragimi svetovnimi parfumi. Omejene izdaje se bodo redno spreminjale, na primer glede na sezono ali želene dišave, glede na trende v svetu parfumov, ki bodo vodilo naši ekipi izkušenih strokovnjakov pri ustvarjanju vsake nove omejene izdaje dišave Giovani®.
Pri ustvarjanju naše blagovne znamke in pralnih olj smo dali poseben poudarek temu, da so ti izdelki kakovostni, dolgotrajni po vonju in intenzivnosti, neškodljivi in nenazadnje edinstveni. Želeli smo, da bi našim strankam in njihovim oblačilom ali drugemu perilu na trg ponudili najbolj kakovosten in nepozaben izdelek, kar nam je na koncu tudi uspelo.